Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van de website te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod op deze website en op websites van derden te verhogen. Indien je op akkoord klikt geef je hiervoor toestemming. Klik op instellingen om aan te geven welke cookies je accepteert.
Lees ons privacy statement of onze cookieverklaring voor meer informatie.
Maak kennis met: één van onze directrices
Mijn naam is Stefanie Hurenkamp en ik vorm samen met Louisa sinds december 2014 de directie van onze prachtige organisatie de Care4 Group. Afgelopen 5 maanden ben ik er voor de buitenwereld even tussenuit geweest, vanwege zwangerschapsverlof. Eind augustus is onze dochter Vera geboren. Achter de schermen was ik nog veel aanwezig, maar sinds januari ben ik weer officieel gestart.
Mijn functie is heel divers, wat ik erg leuk vind. Ik houd mij o.a. bezig met alle commerciële en personele taken, waarbij ik nauw betrokken ben bij aanbestedingen en opdrachtgevers. Samen kijken we welke oplossingen we kunnen bieden in deze bizarre krappe arbeidsmarkt. Naast het bemiddelen van flexkrachten, denken wij graag mee, leveren wij maatwerk en bieden wij ook diverse cursussen en trainingen aan via Care4Academy. Een baan waarin ik me geen minuut verveel, mijn taken heel divers zijn en ik nog steeds trots ben op wat wij hebben neergezet. Mensen vragen wel eens, hoe groot zijn jullie nou eigenlijk? Wij hebben 3 kantoren (Groningen, Zwolle en Barendrecht) en er werken intern ongeveer 35 medewerkers voor ons. In het werkveld zijn dit er veel meer. Hierbij moet je denken aan een groep van ongeveer 700 zzp’ers en 300 uitzendkrachten. Daarnaast is er ook nog een groep medewerkers die in vaste dienst is bij onze organisatie.
Zelf ben ik in november 2004 gestart in de uitzendbranche als junior intercedent, waar ik doorgroeide naar intercedent > senior intercedent > rayonmanager in opleiding > rayonmanager > regio manager > algemeen manager. Hoeveel functies kun je hebben he… maar uiteindelijk kwam daar in 2014 de functie ‘directeur’ nog bij. Onze oud directeur ging met pensioen en heeft het stokje aan Louisa en mijzelf overgedragen. Ofwel in 10 jaar tijd ben ik behoorlijk doorgegroeid (al zeg ik het zelf) en ben ik blij met de kansen die ik heb gekregen. En nu ruim 8 jaar later, kijk ik hier nog steeds met trots op terug. Bij diverse sollicitatiegesprekken wordt mij wel eens gevraagd; zijn er doorgroei mogelijkheden binnen jullie bedrijf? Dan lach ik en vertel ik waar ik vandaan kom, een mooier voorbeeld is er niet toch?
Ik ben woonachtig in Twello waar ik samen met mijn partner Tom en onze 2 kinderen, Chiel en Vera, op een boerderij woon. Wij hebben een melkveebedrijf met zo’n 90 melkkoeien. Naast de koeien, lopen er kalfjes, jongvee, een hond, paard en heel wat poezen op het erf. Een gezellige beestenboel! Sinds afgelopen zomer hebben wij 2 melkrobots die de koeien melken. Dit was een enorme verandering in ons leven, en maakt het nu met 2 jonge kinderen een stuk gemakkelijker. We zitten niet meer “vast” aan de melktijden 2 keer per dag (06.00 uur en 17.00uur) waardoor je wat flexibeler bent.
Het werken op de boerderij naast het directeurschap vind ik een mooie combinatie. Waarbij het heerlijk is om even lekker fysiek buiten/in de stal tussen de dieren bezig te zijn en even mijn “verstand uit te schakelen”. Ik zeg altijd door de weeks loop ik in een “mantelpakje” en in het weekend ben ik thuis het boerinnetje en loop ik in een overal. Naast al het werken, sport ik graag, ben ik graag buiten, vind ik het gezellig om met vrienden af te spreken, een avondje op stap te gaan of lekker uit eten te gaan.
Wil je nog meer van me weten? Stel gerust je vraag!